Identità differenze : Triennale di Milano XIX Esposizione Internazionale : Integration and Plurality in Today's Forms : Cultures between the Ephemeral and the Lasting : Identity and Difference : The Triennale in the City : The Imageries of Difference

Autori/Collaboratori/Contributori
Derossi, Pietro [responsabilità scientifica e cordinamento di]; Bagnasco, Arnaldo; Barboso, Alberto; Basilico, Gabriele; Beccalli, Bianca; Bernadò, Jordì; Bettetini, Gianfranco; Boeri, Stefano; Boissierre, Olivier; Calvi, Evelina; Cavaglià, Gianfranco; Chambers, Iain; Cooper, Douglas; Derossi, Pietro; Eisenmann, Peter; Hodgetts Craig & Ming Fung Dot Comm; Hoffmann-Axthelm, Dieter; Lyotard, Jean-François; Linders, Janne; Martinotti, Guido; Mazza, Luigi; Navarro, Baldeweg, Juan; Nuovel, Jean; Olmo, Carlo; Ricoeur, Paul; Santambrogio, Luigi; Viganò, Vittoriano [testi di]

Collana
La Triennale

Architettura

Catalogo mostra

1996

Note all'edizione
© Ente autonomo la Triennale di Milano Electa, Milano; Elemond Editori Associati.

Note al volume
In inglese. Due volumi in custodia, aventi identico ISBN. Insieme a: Identità differenze : Triennale di Milano XIX Esposizione Internazionale : Integration and Plurality in Today's Forms : Cultures between the Ephemeral and the Lasting : Identity and Difference : Italian Pavillon : Countries and Institutions. Titolo sul dorso: Triennale di Milano XIX Esposizione Internazionale : Identity and Difference : The Imageries of Difference : The Triennale in the City. Nel verso del front.: Traduzioni: Huw Evans, Paul Goodrick, Jeffrey Jennings, Roberta Kedzierski, Steve Piccolo, David Tabbat. Nella pagina dopo il front.: XIX Esposizione Internazionale Identity and Difference Integration and Plurality in Today's forms. Cultures between the Ephemeral and the Lasting February 28 - May 19, 1996. Con il patrocinio di Regione Lombardia; Provincia di Milano; Comune di Milano. Si ringraziano per la collaborazione: Aem; Atm; Mercatorum Mediolani Universitas; Ferrovie dello Stato; Ferrovie Nord Milano Esercizio; Milano Centrale Gruppo Pirelli & C.; Panasonic; 3M; Sea Aeroporti di Milano; Lazard spa; De Padova; Fondazione Perilparco; iGuzzini; Jolly Pubblicità; Mivar; Orsogril; Rheinzink.

Descrizione fisica
150 p. ; 28,6 cm